donderdag 29 november 2012

100


Wanneer ik ooit de 100 haal
dan pluk ik erfgenamen kaal.
Ik doe me mezelf iets moois cadeau:
een glimmende Ferrari.
Ik rijd met veel bombarie
en ik steel elke dag de show.
Ja, ik pluk erfgenamen kaal
wanneer ik ooit de 100 haal.

Wanneer ik nou de 100 haal
dan ben ik alle dagen straal.
Ik word een kenner van cognac,
te oud voor jonge klare.
Cognac, dat is de ware;
ik drink een liter met gemak.
Ja, ik ben alle dagen straal
wanneer ik nou de 100 haal.

Wanneer ik straks de 100 haal
dan toon ik mij een man van staal.
Met mij wordt elke winternacht
meteen een aangename.
En menig jongedame
zal proeven van mijn liefdeskracht.
Ja, ik toon mij een man van staal
wanneer ik straks de 100 haal.

Wanneer ik niet de 100 haal
dan voelt het bijna of ik faal.
Geen spreker weet ik iets geks van mij
wanneer ik word begraven.
Dan hoor ik bij de braven.
Ik blijf een onbeschreven lei.
Wat is mijn levensakker schraal,
wanneer ik niet de 100 haal.


Omdat dit mijn 100e blog-boodschap is, even een speciale

Geen opmerkingen:

Een reactie posten